Genieten in een zeer mooi kader. De service liep vlot, ook al zat het vol. De bediening was vriendelijk en familiaal, er kon ook een grapje af. De gerechten waren zeer lekker en rijkelijk. Er was ook een jarige en daar is het team een extra mile voor gegaan: Happy Birthday aan tafel. Een aanrader!

Ben je 18 jaar
of ouder?
KASTEEL
KASTEEL

WACHT! KRIJG 10% KORTING

Op je eerste online bestelling

Gebruik code:
onetime-10off
Bezoek de winkel