Genieten in een zeer mooi kader. De service liep vlot, ook al zat het vol. De bediening was vriendelijk en familiaal, er kon ook een grapje af. De gerechten waren zeer lekker en rijkelijk. Er was ook een jarige en daar is het team een extra mile voor gegaan: Happy Birthday aan tafel. Een aanrader!
